תיקון נקסוס 4

נקסוס הוא מכשיר דגל של חברת LG, המופעל על בסיס מערכת אנדרואיד. סדרת נקסוס נושאת גרסת אנדרואיד ללא התאמה מצד חברות החומרה. המשמעות היא שכל מכשירי נקסוס פתוחים לביצוע שינוי בדרגת הרשאות של מנהל, ללא חסימות, כאשר המטרה היא להקל על המפתחים להכיר את מערכת ההפעלה ולהטמיע אותה.

נקסוס 4 הוא כאמור מכשיר ייחודי של LG והוא הושק עם גרסת אנדרואיד 4 בחודש נובמבר 2011.  העדכון העיקרי למכשיר יצא לשוק בחודש יולי 2012 והתכונות העיקריות שלו כוללות ברומטר, מצפן דיגיטלי, מיקרופון כפול עם פונקציה לביטול רעשים ועוד.

סל השירותים של מעבדות סמארטפון מאסטרס

על מנת לבצע תיקון נקסוס יש צורך ביצירת קשר עם נציגי מעבדה מובילה. אנחנו בסמארטפון מאסטרס מתמחים במתן שירותי מעבדה ברמה הגבוהה עבור כל סוגי המכשירים, תיקון אייפון וגם כולל סדרת נקסוס מבית LG, סמסונג וחברות אחרות. אנו בין הראשונים שנתנו תמיכה ומעבדה למכשירים אלו בישראל. עם הזמן צברנו מספיק ניסיון כדי לזהות במהירות את מוקד התקלה, לתת פתרון מהיר ולשמור על טווח מחירים הוגן של תיקון נקסוס. המעבדות של סמארטפון מאסטרס עובדות כיום עם ארגונים בסדר גודל של 500 ועד 10,000 משתמשי קצה כגון חברות הייטק, עסקים ומשרדים מגוונים.

רק עם סמארטפון מאסטרס תוכלו לתאם חוזה ייחודי של תיקון נקסוס עם שירות VIP עד בית הלקוח או העסק, באופן מהיר ומיידי. נציגנו מנהלים מוקד שירות לקוחות זמין במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה או בעיה במכשירי ו תיקון נקסוס. ההתמחות העיקרית שלנו היא בטיפול בתקלות חומרה, תוכנה והחלפת אביזרים תקולים. ניתן ליצור עמנו קשר דרך האתר או בטלפון 03-372-7709.

רשימת מכשירי גלקסי שאנו מתקנים ע"פ דגמים:

תיקון סמסונג גלקסי S
תיקון גלקסי 2
תיקון גלקסי S3
תיקון גלקסי S4
תיקון גלקסי נוט
תיקון גלקסי נוט 2
תיקון גלקסי נוט 3
תיקון נקסוס 4

 

הזמן תיקון עכשיו

מחירון תקלות נפוצות

מחירון תקלות נפוצות