תיקון אייפון בראשון לציון

אייפון הוא מכשיר הטלפון החכם המצליח ביותר בעולם. למרות שהוצג רק בשנת 2007 עבר האייפון לא מעט שינויים ושיפורים. הגרסאות האחרונות של המכשיר הושקו על ידי חברת אפל בחודש ספטמבר 2013 וגרסת מערכת ההפעלה החדישה שלו נקראת 7 iOS .

על אף הצלחתו בישראל, משתמשים רבים בארץ עדיין לא יודעים כיצד להתמודד עם תקלות ובעיות במכשירי אייפון. תופעה זו בולטת בעיקר בערים גדולות כמו ראשון לציון, בהן קיים שילוב בין משתמשי אייפון מהמגזר הפרטי, העסקי והמוסדי. בישראל יש הרבה מאוד נותני שירות חובבניים המנצלים את חוסר הידע של המשתמשים וגובים מחירים מופרזים עבור תיקון אייפון בראשון לציון ובמרכז. אנחנו בחברת סמארטפון מאסטרס מודעים לבעייתיות ומציעים שינוי מוחלט של הגישה ללקוח.

שירות למגזר הפרטי והעסקי

מעבדות סמארטפון מאסטרס מספקות שירותי תיקונים מהיום להיום עד בית הלקוח או העסק. לאורך השנים הצליחו נציגי החברה לצבור ניסיון המבטיח טיפול אמין בכל דגמי האייפון. תושבי ראשון לציון והמרכז כבר לא צריכים לבזבז זמן או כסף מכשירי טלפון חדשים: עם סמארטפון מאסטרס כל אייפון מקבל הזדמנות שנייה לעבוד ולמצות את הפוטנציאל שלו.

מעבר לכך, בעיר ראשון לציון יש לא מעט משתמשי אייפון עסקיים הזקוקים למכשיר לצרכי פרנסה. אנחנו במעבדות סמארטפון מאסטרס מציעים עבורם חוזה שירות VIP, הכולל תקופת אחריות של שלושה חודשים ואפשרות לרכישת הרחבה.

בערך רבע מיליון תושבים חיים כיום בעיר ראשון לציון ויכולים ליהנות מהשירות הייחודי של מעבדות סמארטפון מאסטרס. החברה מציעה תיקון אייפון בראשון לציון במחיר משתלם והיקף אחריות רחב על כל סוגי העבודות. משנת 2008 טיפלו נציגי סמארטפון מאסטרס במאות אלפי מכשירי אייפון במצבים שונים. צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

רשימת מעבדות שלנו בפריסה ארצית:

מעבדה במודיעין
מעבדה בכפר סבא
מעבדה בבת ים
מעבדה ברעננה
מעבדה ברמת השרון
מעבדה בהוד השרון
מעבדה בגבעתיים
מעבדה בתל אביב
מעבדה ברמת-גן
מעבדה בראשון לציון
מעבדה בפתח תקווה
מעבדה בהרצליה