שאלות נפוצותSamsung_Galaxy_Note_2

כאשר אנו נתקלים בתקלה במכשיר הסמארטפון שלנו, אנו מרגישים חסרי אונים ולעיתים לא יודעים מה לעשות.
איננו יודעים כיצד להחזיר את המצב לקדמותו, לכם אנחנו פה. אנו מציעים ללקוחותינו תמיכה 24/7 .
אך לפעמים אין בכלל צורך להרים טלפון לפעמים מספיק לקרוא ברשימת השאלות הנפוצות ולקבל את התשובה לפתרון התקלה .

לקוחות הרוצים לקבל יותר אינפורמציה על השירות שיש לנו להציע מוזמנים לעיין ברשימת השאלות הנפוצות.

אנו מציעים ללקוחותינו מספר דברים שחשוב לשים עליהם דגש:

1. הבדיקה איתור התקלה ומתן הצעת מחיר – ללא עלות 2. בדיקה מתבצעת באופן מיידי כאשר המכשיר מגיע.
3. הלקוח לא מתחייב לתקן את המכשיר, במידה והלקוח אינו מעוניין מקבל את מכשירו חזרה ללא עלות.
4. אין אנו לעולם מבצעים תיקון ללא אישור מהלקוח .
5. אנו לעולם לא נמחוק תכנים או מידע שנמצא על המכשיר ללא אישור מהלקוח.
6. אנו תמיד נשמור על שקיפות מלאה במהלך התיקון .
7. אנו מעמידים לשרותכם נציגים טכניים בכל שעות היממה 24/7 למתן מענה מהיר ותמיכה טכנית ושרות.
8. תיקון במקום! 90% מהתקלות יטופלו במעבדה במקום תוך שעה מרגע כניסת המכשיר לתיקון .
9. נזקי מים וקורוזיה – יעברו טיפול מונע נגד קורוזיה ורק לאחר מכן תינתן הצעת מחיר לתיקון, בדר”כ אורך התיקון כ 48 שעות.
אך מאוד תלוי במצב המכשיר לאחר נזק המים.
10. תקופת האחריות הינה לתקופה של 3 חודשים מלאים, האחריות הינה על חלקים שהוחלפו בלבד, האחריות אינה חלה על תיקון נזקי מים וקורוזיה,
      אין אחריות על נזקי שבר, פתיחת מכשיר שלא במעבדת סמארטפון מאסטרס תבטל באופן מידי את האחריות על התיקון .
      על מנת להנות מתקופת האחריות אין צורך לשמור את החשבונית מספר הסידורי של המכשיר ופרטי הלקוח ישמרו באופן אוטומטי במערכת לאחר תיקון המכשיר .