תיקון אייפון בגבעתיים

תושבי גבעתיים יודעים כי הקרבה הגיאוגרפית לתל אביב עשויה לעיתים לפגוע בהם. מבחינת בעלי אייפון לדוגמא, רוב מרכזי השירות הרלוונטיים אינם ממוקמים בתוך גבעתיים. מרכזים אלו מעדיפים לשרת את תושבי תל אביב בלבד, והמשמעות היא שיש צורך בנסיעה ארוכה ומתסכלת בכל מקרה של תקלה, פגיעה או נזק למכשיר. יחד עם זאת, אפשר לחסוך חלק גדול מהעלויות ומעוגמת הנפש באמצעות יצירת קשר עם מעבדות סמארטפון מאסטרס המציעה תיקון אייפון בגבעתיים.

נציגי סמארטפון מאסטרס עומדים לרשות תושבי גבעתיים 24 שעות ביממה במוקד שירות טלפוני. המוקד מספק מענה מיידי לטיפול בתקלות ומאפשר תיאום שירות VIP: איסוף והחזרה של המכשיר מבית הלקוח או העסק.

לאורך הזמן צברו מעבדות סמארטפון מאסטרס ניסיון בתיקון מכשירי אייפון של תושבי גבעתיים. דרך המעבדה אפשר לבצע את הבדיקה מיד כאשר המכשיר מגיע, ללא עיכובים או הוצאות בלתי צפויות. הבדיקה, איתור התקלה והצעת המחיר ניתנים ללא עלות והלקוח אינו מתחייב באף שלב.

למה משתלם לתקן אייפון עם סמארטפון מאסטרס?

תהליך התיקון של סמארטפון מאסטרס אידיאלי עבור תושבי גבעתיים וגוש דן. רק עם סמארטפון מאסטרס תקבלו התחייבות לאי מחיקה של קבצים ללא אישור מהלקוח. נציגנו שומרים על שקיפות מלאה במהלך התיקון, מספקים אחריות לשלושה חודשים ומאפשרים גם רכישה של אחריות מורחבת. איתנו תוכלו לטפל בנזקי מים וקורוזיה ו-90% מהתקלות המגיעות אלינו מקבלות מענה תוך שעה בלבד.

תושבי גבעתיים כבר לא צריכים להתפשר על מרכזי שירות לטיפול במכשירי אייפון. נציגי סמארטפון מאסטרס מציבים סטנדרטים חדשים של שירות ללקוח, ומזמינים את תושבי גבעתיים לבדוק את הנושא מקרוב. צרו קשר עם אחד מהמומחים של סמארטפון מאסטרס ובואו לקבל הצעת מחיר על תיקון כל דגמי אייפון – תיקון אייפון בגבעתיים רק איתנו.

רשימת מעבדות שלנו בפריסה ארצית: מעבדה במודיעין מעבדה בכפר סבא מעבדה בבת ים מעבדה ברעננה מעבדה ברמת השרון מעבדה בהוד השרון מעבדה בגבעתיים מעבדה בתל אביב מעבדה ברמת-גן מעבדה בראשון לציון מעבדה בפתח תקווה מעבדה בהרצליה