תיקון אייפד מיני

תיקון מסך אייפד מיני , החלפת מסך אייפד מיני , האייפד לא נדלק , לא נטען .
כל זאת תוכלו לתקן אצלנו במעבדה בפתח תקווה באופן מיידי . 
בנוסף שירות VIP עד בית הלקוח , איסוף והחזרה של המכשיר לאחר תיקון ע"י שליח – מהיום להיום.

התקשרו עכשיו להזמנת השירות

מי שחשב שחברת אפל אמרה את המילה האחרונה עם מחשבי הלוח מסוג אייפד, הופתע לגלות כי לחברת הטכנולוגיה המובילה בעולם יש חידושים נוספים. דוגמא מצוינת לכך באה לידי ביטוי במכשירי אייפד מיני: זהו מחשב לוח עם פונקציות הכוללות קריאת ספרים, צפייה בסרטים, האזנה למוזיקה וצריכה של כל סוגי התוכן באינטרנט על גבי מכשיר במידות אופטימאליות. אייפד מיני זמין עבור הלקוחות בצבעים שחור או לבן עם גב אלומיניום, יש לו סוללה של עד 10 שעות ומעבד מסוג 5A כפול ליבה. זוג המצלמות של אייפד מיני הופך אותו למכשיר אידיאלי עבור רשתות חברתיות, לקוחות פרטיים ואנשי עסקים.

את ההשקה של אייפד מיני ביצעה חברת אפל בתאריך 23 באוקטובר 2012. שלושה ימים לאחר מכן החלה מכירתו באתר האינטרנט של החברה, ובתום שבועיים נוספים ניתן היה להשיגו גם בחנויות אפל סטור ברחבי העולם. המכשיר הושק באופן רשמי בישראל בתאריך 3 בדצמבר 2012 וכיום נהנים ממנו אלפי משתמשים.

המכשיר התקלקל? חזרו לשגרה עם סמארטפון מאסטרס

תיקון אייפד מיני דורש מיומנות מיוחדות כמו תיקון אייפון. לא כל איש מקצוע יודע כיצד לענות על הקריטריון המוקפדים של חברת אפל, לטפל במכשירים מזעריים ולשמור על התכונות המקוריות של אייפד מיני לצד תיקון אייפד מיני היקפי ויסודי. אנחנו במעבדות סמארטפון מאסטרס גאים להוביל את התחום של תיקון וטיפול במכשירים סלולריים בארץ, ומציעים את שירותינו גם לבעלי אייפד מיני.

אצלנו תוכלו לטפל במערכת ההפעלה, בחומרה ובתוכנה של אייפד מיני על הצד הטוב ביותר. אנו מכירים היטב את שיטות העבודה של חברת אפל ומכשירים אנשי מקצוע יסודיים. צרו קשר עם אחד מנציגנו ובואו לתקן את האייפד כדי לחזור לשגרה מהר ככל האפשר.

רשימת מכשירי אייפד שאנו מתקנים ע"פ דגמים:

תיקון אייפד 1
תיקון אייפד 2
תיקון אייפד 3
תיקון אייפד 4
תיקון אייפד מיני
תיקון אייפד AIR

 

הזמן תיקון עכשיו

תקלות נפוצות

תקלות נפוצות