איך מתקנים אייפד?

למרות הבדלים ספציפיים בין מכשירי אייפד 1 לאייפד 2, ישנן מספר פעולות אותן חשוב לבצע בעת תיקון טאבלט עדין מן הסוג הזה. מעבדת תיקונים המתמחה באייפד אמורה להכיר את כל הפרטים הקטנים ולזהות את הטיפול המתאים. תיקון אייפד מבוסס על שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים החלפת רכיבים, שיפור רכיבים קיימים, מתן גיבוי ושדרוג מערכות פנימיות.

מסך האייפד

כמו תיקון אייפון, גם מסך האייפד מורכב למעשה משני מסכים שונים. מלבד מסך הטאצ' החיצוני אשר מחיר עבור תיקונו נע סביב 600-700 שקלים, ישנו מסך פנימי מסוג LCD אשר עלות תיקונו גבוהה יותר. יחד עם זאת, אין אפשרות לוותר על אחד המסכים משום שרק שילוב בין שניהם יוצר את חווית המשתמש המוכרת והאהובה. בעת פנייה אל מעבדה לצורך תיקון אייפד יש להגדיר את אופי הבעיה וזאת על מנת לטפל בה בצורה מהירה ויעילה.

שירותים נוספים של מעבדת תיקונים

חלק מהמעבדות המאפשרות תיקון אייפד 1 מציעות גם שירותים נוספים. בין היתר, תיקון אייפד 1 יכול לכלול החלפה של המסך למסך מקורי ומתן אחריות למספר חודשים. בנוסף, השוואת מחירים לפני תיקון אייפד היא פעולה אשר יכולה לאפשר חיסכון כספי גבוה. פתיחה של האייפד באופן לא מקצועי או פשרה על חלקים לא מקוריים עלולים לפגוע במכשיר ואף לגרור תקלות. במעבדה המתמחה בתיקון מכשירים כמו האייפד עובדים טכנאים מנוסים, המכירים מקרוב את המכשיר ואת כל הרכיבים הנמצאים בתוכו.

חשיבות תיקון אייפד 1

לא רבים זוכרים זאת, אך לא תמיד היה הטאבלט חלק כל כך חשוב בחיינו. חברת אפל אשר המציאה גם את האייפוד והאייפון הבינה כי רק שילוב בין טכנולוגיה לעיצוב יכולים לענות על הצרכים של העולם המודרני, ולכן המשיכה ופיתחה גם מכשירים כמו האייפד. כיום אנשי עסקים, לקוחות פרטיים, סטודנטים וצעירים נוספים משתמשים באייפד בצורה טוטאלית. המשמעות של אייפד תקול היא פגיעה מהותית באיכות החיים וחוסר נוחות מתקדמת. על מנת למנוע זאת יש לפעול למען תיקון אייפד 1 בהקדם. מלבד עוגמת הנפש אשר אותה ניתן למנוע, תיקון אייפד 1 בשלב מוקדם בא על חשבון תיקונים מורכבים יותר בעתיד.

תקלות בלוח התקשורת

ישנן תקלות רבות באייפד אשר נובעות מלוח התקשורת. תקלות מן הסוג הזה ניתן לזהות כאשר האייפד מגיב באיטיות, אינו מצליח להתחבר לרשתות אינטרנט או אינו מאפשר פתיחת אפליקציות. תיקון אייפד 1 על ידי החלפת לוח תקשורת הוא חלק בלתי נפרד מהשירות אותו צריכה לספק המעבדה. במילים אחרות, מעבדת תיקונים אשר אינה מוסמכת לבצע פתיחה של המכשיר לא יכולה לתת מענה לדרישות של הלקוחות.

מעבדה הפועלת ברישיון של חברת אפל

מלבד הקריטריונים הגבוהים על פיהם יש לעבוד כאשר מתקנים אייפד, צריך לזכור כי חברת אפל עצמה מתעקשת על עבודה מול גורמים מוסמכים בלבד. החברה אינה תומכת בחלפים שאינם מקוריים ולכן לא מספקת אחריות לאחר תיקון במעבדה שרירותית. על מנת למצות את הפוטנציאל של האייפד ולהבטיח תיקון מלא, גשו אל מעבדה בעלת ותק. קבלו המלצות, השוו מחירים והתעניינו עם הטכנאים לגבי הניסיון שלהם בכל הקשור אל מכשירי אפל בכלל ומכשירי אייפד בפרט.

רשימת מכשירי אייפד שאנו מתקנים ע"פ דגמים:

תיקון אייפד 1
תיקון אייפד 2
תיקון אייפד 3
תיקון אייפד 4
תיקון אייפד מיני
תיקון אייפד AIR