שירות תיקונים אמין ומהיר לאייפד 2 שלכם.

האייפד 2 נשבר, נסדק, הפסיק לעבוד או לא נטען, אל דאגה, אנחנו נשלח אליכם שליח בשירות VIP עד לבית הלקוח ונדאג למכשירכם במהירות ובמקצועיות האפשרית.
אם עדיין לא קיבלתם שירות מאיתנו אז אתם עדיין לא יודעים מה משמעות המילה שירות VIP עד בית הלקוח,
התקשרו עכשיו לפתיחת קריאת שירות ואנחנו נגיע.

תיקון אייפד 2 מורכב בצורה מאוד חכמה ודורש עבודת טכנאי מקצועית מאוד, לא כל טכנאי סלולר יודע לתת שירות תיקונים למכשירי האייפד בצורה מקצועית ואמינה,
לכן אנו מחזיקים טכנאים ברמה הגבוהה ביותר בארץ בעלי ניסיון רב בתחום שיש להם את הידע והמקצועיות הדרושה.
מעבדתינו מתמחה בתיקוני אייפדים בדרגים א' – ד' וכמו כן אנו בין המעבדות היחידות בארץ אשר מתמחות ב תיקון אייפד 2 ברמת הרכיב
הבודד שעל גבי לוח האם של האייפד.

במידה ואתם רוצים להכיר את הצוות שלנו אנו נשמח לראותכם, תוכלו להגיע למעבדה המרכזית שלנו ולקבל שירות תיקונים במקום.
רוב תיקון אייפד 2 מתוקנות במקום ולא דורשות להשאיר את המכשיר במעבדה.

 

כך תדעו איפה לתקן את האייפד שלכם

בעת פנייה אל מעבדה לצורך תיקון אייפד 2 יש לברר מהו סוג השירותים אותה מספקים הטכנאים. בצורה כזו קל יותר לבחור מעבדה ולסנן בין בעלי מקצוע שונים. תיקון אייפד 2 חייב להתבסס על ידע וניסיון, וזאת בניגוד אל תיקון מכשירי אלקטרוניקה אחרים ופחות עדינים. עם זאת, רוב המעבדות העוסקות בתחום של תיקון אייפד 2 מציעות מספר סוגים של טיפולים.

החלפת מסך ובעיות נפוצות נוספות

התיקון הנפוץ הראשון הוא החלפת מסך, הנובע כתוצאה מבעיות במגע, ברזולוציה או בתפעול. תיקון אחר יכול להיות החלפת סוללה או כיסוי אחורי. כאן חשוב להקפיד על רכישת מוצרים מקוריים בלבד, משום שחברת אפל אינה תומכת במכשירים אשר בהם קיימים רכיבים שלא יוצרו על ידה. גם מחיר נמוך של תיקון אייפד 2 אינו שווה את ההבדל בין רכיב מקורי לרכיבים אחרים, משום שבטווח הארוך הרכיבים המקוריים מונעים תקלות ומאריכים את חיי המכשיר.

פגיעה פנימית כתוצאה מחדירת נוזלים

תיקון נפוץ במכשירי סלולאר וטאבלטים הוא זה הקשור בנזקי מים. למרות שמשתמשים רבים מודעים לרגישות של מכשירי האייפד והאייפון, ישנם מקרים בהם לא ניתן למנוע נזילות ורטיבות. התמודדות עם תקלות מן הסוג הזה יכולה להיות בעייתית במידה ולא מזהים אותה בהקדם. בנוסף, רטיבות בתוך מכשירי אייפד עלולה לפגוע במעגלים החשמליים ובלוח הפנימי. פגיעה כזו היא לרוב בלתי הפיכה, אך מעבדת תיקונים אמינה תדאג לעדכן את הלקוח בהקדם לגבי העלויות וסעיפי הטיפול.

התייחסות לכפתורים

למרות שרוב התפעול של האייפד נעשה באמצעות מסך המגע, תיקון כללי חייב לכלול גם התייחסות לכפתורים. כפתור הבית, הסאונד או החיבורים אל USB עלולים להתקלקל לאחר שימוש ממושך או אחזקה לא נכונה של המכשיר. אבק, לכלוך ונפילות פיזיות יכולות לפגוע באייפד ולפגום בחווית השימוש. רבים מבין אלו הפונים אל מעבדת תיקונים עושים זאת לאחר שרכשו מכשיר מיד שנייה, ולכן עבורם יש להתאים טיפול רלוונטי. תיקון אייפד 2 בדגש על המרכיבים הללו הופך את השירות לאדיב, כולל ואמין גם בטווח הארוך.

האם ניתן לבצע השוואת מחירים לגבי תיקון של מכשירי אייפד?

הצעות מחיר עבור תיקון אייפד 2 ניתנות ברוב המקרים בחינם. המשמעות של עובדה זו היא גדולה, משום שהיא מוכיחה כי רצוי לבצע השוואת מחירים לפני שמזמינים תיקון במעבדה. תיקון אייפד 2 מבוסס על פעילות מורכבת של אנשי מקצוע מיומנים, ולכן הטיפולים מתומחרים בצורה מסודרת. יחד עם זאת, חלק מהמעבדות אינן שומרות על סטנדרטים גבוהים וכך פוגעות במוצרי הלקוחות. רק תיקון אייפד 2 על ידי מעבדה מומלצת מבטיח חזרה מהירה לשגרה.

נצלו לטובתכם את הידע של הטכנאים

אחד היתרונות של פנייה אל מעבדה המתמחה ב תיקון אייפד 2 או תיקון אייפון הוא מידע מקצועי הניתן ללקוח. בניגוד אל תיקון עצמאי או שימוש בהוראות ההפעלה הבסיסיות בלבד, טכנאים במעבדת אייפד מחזיקים בידע נרחב על המכשיר ועל תכונותיו. בעת התייעצות עם הטכנאים ניתן ללמוד כיצד לשמור על האייפד, לשפר את אופן השימוש בו ולהביא את הפוטנציאל שלו לידי מימוש. אם אינכם בטוחים איך לתקן את האייפד, צרו קשר עם מעבדה מוכרת וצוות מקצועי ישמח לעמוד לרשותכם.

רשימת מכשירי אייפד שאנו מתקנים ע"פ דגמים:

תיקון אייפד 1
תיקון אייפד 2
תיקון אייפד 3
תיקון אייפד 4
תיקון אייפד מיני
תיקון אייפד AIR

 

הזמן תיקון עכשיו

תקלות נפוצות

תקלות נפוצות

חלקים מקוריים

חלקים מקוריים

שימו לב!!!

ישנם המון מעבדות ברחבי הארץ אשר מציאות מגוון רחב של מחירים, חשוב מאוד להבין ולשים לב! מסתובבים בשוק המון סוגים שונים של רכיבים ברמות איכות שונות .
תוכלו למצוא רכיבים חליפיים ברמה גבוהה ברמה בינונית ורמה נמוכה עם הבדל של עשרות שקלים ביניהן.

ישנם מספר מעבדות בודד בארץ שאכן מציע חלקים מקוריים.

אצלנו בסמארטפון מאסטרס תוכלו לבחור, חלקים מקוריים או חליפיים .
ישנם לקוחות שלא מעוניינים להשקיע במכשיר שלהם ויסתפקו בחלקים חליפיים , ישנם לקוחות שמכשיר האייפד 2 שלהם מאוד חשוב להם וילכו על חלקים מקוריים .