תיקון אייפד אייר

תיקון מסך אייפד אייר , החלפת מסך לאייפד אייר , האייפד לא נטען , האייפד לא נדלק – כל זאת תוכלו לתקן אצלנו במעבדה בפתח תקווה 
בנוסף אנו מציאים שירות VIP עד בית הלקוח ע"י איסוף עם שליח והחזרה באותו היום.
תיקון במקום מהיר ואמין.

אייפד אייר הוא הדור החמישי של סדרת מחשבי הלוח מבית חברת אפל. הוא הוכרז יחד עם האייפד מיני בתאריך 22 באוקטובר 2013, אולם הגיע לחנויות אפל רק בתאריך 1 של אותה שנה. אפל ניצלה את האירוע על מנת להשיק באותה הזדמנות גם מוצרים חדשים, כגון מחשבי מקבוק ומערכות מאבריקס.

בניגוד למחשבי לוח אחרים של חברת אפל,תיקון אייפד AIR כולל בתוכו את גרסה 7 של מערכת ההפעלה iOS. ממשק המשתמש שלו מבוסס על הרעיון של מניפולציה ישירה, תוך שימוש במאפיינים ייחודיים של מגע מרובה. השליטה בממשק החדש כוללת התנהלות מול מחוונים, מתגים וכפתורים שלא היו קיימים בדורות קודמים. היתרון הוא שליטה מלאה יותר ופונקציונאליות אופטימאלית עבור המשתמשים, אולם החיסרון הוא סיכוי גבוה יותר לתקלות תוכנה או חומרה. המעבד של אייפד AIR הוא ליבה כפולה וארבע ליבות גרפיות, עם ארכיטקטורה מרשימה של 64 סיביות. אין צורך ברקע טכני או מקצועי על מנת לזהות את ההבדלים בין ביצועים מן הסוג הזה לבין שאר המתחרים בקטגוריה.

מתרגלים לתכונות החדשות

לקוחות המשתמשים באייפד AIR לא תמיד יודעים כיצד להביא לידי ביטוי את התכונות המשוכללות שלו. אנו במעבדת סמארטפון מאסטרס נשמח לעמוד לרשותכם מהרגע הראשון של רכישת המכשיר, ועד שתשתלטו על כל התכונות והפונקציות. מעבר לכך, נשמח להעניק לכם יחס אישי לצורך טיפול ו תיקון אייפד AIR.

אל תפקירו את האייפד שלכם בידיים לא מקצועיות. תנו למומחים של סמארטפון מאסטרס לזהות את הבעיה, לתת לכם הצעת מחיר ולספק לכם את כל הכלים להחלטה נכונה. צרו קשר עם נציגי סמארטפון מאסטרס ובואו ללמוד מקרוב על המאפיינים של ועל תהליכי תיקון אייפד AIR ו תיקון אייפון הייחודיים של המעבדה.

רשימת מכשירי אייפד שאנו מתקנים ע"פ דגמים:

תיקון אייפד 1
תיקון אייפד 2
תיקון אייפד 3
תיקון אייפד 4
תיקון אייפד מיני
תיקון אייפד AIR

 

הזמן תיקון עכשיו

תקלות נפוצות

תקלות נפוצות