תיקון אייפד 4

החלפת מסך אייפד 4, תיקון מסך אייפד 4 , אייפד לא נטען , לא נדלק , אייפד 4 לא מציג תמונה.
כל זאת תוכלו לתקן אצלנו במעבדה בפתח תקווה במקום באופן מיידי , שירות מהיר ואמין.
בנוסף שירות VIP עד בית הלקוח , איסוף המכשיר והחזרת לאחר תיקון ע"י שליח מהיום להיום.

התקשרו עכשיו להזמנת השירות 

 

אייפד 4 הוא מחשב לוח של חברת אפל והדור הרביעי בסדרת האייפדים המפורסמת. מחשבי הלוח ששינו את האופן בו אנשים צורכים טכנולוגיה מצליחים לשמור על חדשנות, הבאה לידי ביטוי גם באייפד 4. זהו מכשיר יוצא דופן מבחינת השילוב בין אסתטיקה, ביצועים ופונקציונאליות. הוא מאפשר קריאת ספרים על גבי פלטפורמה אידיאלית, צפייה בסרטים באיכות גבוהה וכמובן צריכת משחקים ותוכן באינטרנט. כמו מכשירים אחרים של אפל, גם אייפד 4 זמין בצבעים שחור ולבן. יש לו סוללת ליתיום המחזיקה עד 10 שעות ונהנית ממעבד כפול ליבה וארבע ליבות גרפיות. המכשיר ידוע במהירותו, ברזולוציית HD אחורית במצלמה וביכולת צילום שלא נופלות ממצלמות מקצועיות – נתונים המצריכים טיפול, בדיקה ויחס מיוחד בביצוע תיקון אייפד 4, בדומה לשירות תיקון אייפון.

ההכרזה על אייפד 4 נערכה בתאריך 23 באוקטובר 2012 אולם מאז הספיקו להימכר מאות אלפי מכשירים. במקביל להשקה של אייפד 4 הציגה אפל את האייפד מיני, המבוסס גם הוא על מערכת הפעלה iOS. הגרסה החדשה של המערכת הזו כוללת למעלה מ-200 שיפורים וחידושים, לרבות אפליקציית מפות מובנית, אינגרציה מלאה עם פייסבוק ושיפורים במייל, בדפדפן ועוד.

הדור הבא של שירות התיקונים – תיקון אייפד 4

משתמשי אייפד 4 בישראל יודעים שיש להם על מי לסמוך בכל מקרה של תקלת תוכנה או חומרה. אנחנו במעבדות סמארטפון מאסטרס עוקבים מקרוב אחר השינויים שמבצעת חברת אפל על מנת להעניק תיקון אייפד 4 איכותי, ומנצלים ניסיון של שנים לצורך מתן מענה על צרכי הלקוחות. יש לנו צוות היקפי המטפל בכל דגמי אייפד, לרבות הדור הרביעי ודגמים מקבילים.

איתנו תוכלו להזמין שירות VIP של תיקון אייפד 4 עד הבית או העסק. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להשאיר פרטים באתר, או ליצור קשר טלפוני עם אחד הנציגים. תנו לנו לטפל ולבצע תיקון אייפד 4 שלכם ותוכלו ליהנות ממנו לשנים רבות נוספות.

רשימת מכשירי אייפד שאנו מתקנים ע"פ דגמים:

תיקון אייפד 1
תיקון אייפד 2
תיקון אייפד 3
תיקון אייפד 4
תיקון אייפד מיני
תיקון אייפד AIR

 

 

הזמן תיקון עכשיו

תקלות נפוצות

תקלות נפוצות