תיקון גלקסי נוט 2

סמסונג גלקסי נוט 2 הוא טלפון חכם בעל מסך מגע גדול יחסית, המשמש בתור מחשב לוח עבור אנשי עסקים. זהו הדור השני של סדרת נוט (Note)  והוא זוכה להצלחה בכל רחבי העולם. המכשיר משלב יכולות של טלפון סלולרי ומחשב כף יד, הוא מסוגל להתחבר לאינטרנט ויש לו פונקציות ייחודיות שלא ניתן למצוא אצל המתחרים. הוא הוצג לראשונה בתאריך 29 באוגוסט והושק בחודש אוקטובר של אותה שנה.

כדאי לציין את המפרט הטכני העשיר של גלקסי נוט 2 על מנת להבין עד כמה קשה לתקן אותו. מערכת ההפעלה שלו, כמו מכשירים אחרים של סמסונג, היא אנדרואיד והמעבד או בעל ביצועים של GHZ 1.6. יש לו זיכרון נדיף של 2 ג'יגה בייט, נפח אחסון הניתן להרחבה וסוללה בהספק של 3100 מיליאמפר. הגודל שלו הוא 151.1 מ"מ גובה, 80.5 מ"מ רוחב ורק 9.4 מ"מ עובי. משקלו 180 גרם והמשמעות היא שכל תיקון גלקסי נוט 2 מחייב שימוש בכלי עבודה ייחודיים וספציפיים.

כל סוגי התיקונים במקום אחד – תיקון אייפון ותיקון גלקסי

אנחנו במעבדות סמארטפון מאסטרס גאים ללוות את משתמשי גלקסי נוט 2 כבר מרגע ההשקה. לאורך השנים טיפלנו בכל הבעיות המלוות את המכשיר. אנו מכירים היטב את החיישנים, הכניסות, הקישוריות, הרשת, הקבצים והסוללה של מכשירי גלקסי נוט. יש לנו את הידע הדרוש לטיפול בתקלות ו תיקון גלקסי נוט 2, הקשורות אל התוכנה או העט המביא איתו מגוון של יכולות.

מי שמשתמש בגלקסי נוט 2 לעיתים קרובות מכיר היטב את יכולותיו. אף על פי כן, הדרך היחידה לנצל את הפוטנציאל שלו היא לדאוג לסדרת תיקונים מקיפה בכל מקרה של תקלה ו תיקון גלקסי נוט 2. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר וצרו קשר עם סמארטפון מאסטרס.

רשימת מכשירי גלקסי שאנו מתקנים ע"פ דגמים:

תיקון סמסונג גלקסי S
תיקון גלקסי 2
תיקון גלקסי S3
תיקון גלקסי S4
תיקון גלקסי נוט
תיקון גלקסי נוט 2
תיקון גלקסי נוט 3
תיקון נקסוס 4

 

הזמן תיקון עכשיו

מחירון תקלות נפוצות

מחירון תקלות נפוצות