תיקון גלקסי 2

גלקסי S2 הוא מכשיר טלפון חכם המיוצר על ידי חברת סמסונג. למכשיר מסך מגע המשלב יכולות של טלפון סלולרי דור שלישי ומחשב כף יד, והוא נחשב בעבר למתחרה הבולט ביותר של מכשיר האייפון.

גלקסי S2 הוא חלק מסדרת טלפונים מגוונת והצגתו הראשונה נערכה בחודש פברואר 2011. הוא זכה לתגובות נלהבות בעיקר בזכות מערכת ההפעלה אנדרואיד של חברת גוגל, מסך ברזולוציה חדה ומרשימה ומעבד כפול ליבה. גם הזיכרון, נפח האחסון, הרשת, הקישוריות ובעיקר הגודל, המשקל והסוללה היוו יתרונות בולטים שתרמו להצלחתו.

ניתן להשתמש במכשירי גלקסי S2 לביצוע שורה ארוכה של פעולות תקשורת. על אף שחברת סמסונג כבר הספיקה לחשוף דגמים חדשים בסדרת הדגל S, גלקסי S2 הוא עדיין מכשיר פופולארי ונפוץ. מי שבבעלותו סמסונג גלקסי S2 תקול יכול לחסוך אלפי שקלים על רכישת מכשיר חדש בזכות שירותי תיקון גלקסי 2 מקצועיים.

למה כדאי לבצע תיקון גלקסי 2 אצל סמארטפון מאסטרס?

במעבדות סמארטפון מאסטרס מעמידים לרשות משתמשי גלקסי  את הכלים האופטימאליים בשביל תיקון גלקסי 2, תחזוקה וטיפול במכשיר. אנו במעבדה עוסקים בהחלפת מסך ומעניקים לכל לקוח יחס אישי עד מציאת הפתרון האידיאלי עבור תיקון גלקסי 2 שלו. מעבדות סמארטפון מאסטרס פועלות כבר משנת 2008 ולאורך השנים טיפלו במאות אלפי מכשירי טלפון חכמים וביניהם תיקון גלקסי 2. הצוות המיומן של סמארטפון מאסטרס עומד לרשות הלקוחות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, במענה טלפוני מיידי.

דרך סמארטפון מאסטרס ניתן לתאם שירותי איסוף, תיקון גלקסי 2 מהיום להיום. בנוסף, החברה עורכת חוזה ייחודי מול הלקוח ומספקת שלושה חודשי אחריות על כל סוגי התיקונים. יש אפשרות להרחיב את תקופת האחריות בעלות משתלמת, וכך לקבל פתרונות מושלמים על תקלות בלתי צפויות בסדרת גלקסי S2 ומכשירים אחרים.

רשימת מכשירי גלקסי שאנו מתקנים ע"פ דגמים:

תיקון סמסונג גלקסי S
תיקון גלקסי 2
תיקון גלקסי S3
תיקון גלקסי S4
תיקון גלקסי נוט
תיקון גלקסי נוט 2
תיקון גלקסי נוט 3
תיקון נקסוס 4

 

הזמן תיקון עכשיו

תקלות נפוצות

תקלות נפוצות