תיקון גלקסי S7

מכשיר ה-Galaxy S7 של סמסונג הוא בעל מפרט הכולל מסך 5.1 אינץ’ ברזולוציה QHD, שבב מתומן ליבות עם 4 ג’יגה-בייט RAM, מצלמה 12 מגה פיקסל, חיישן טביעות אצבע וחזרתו של חריץ הזיכרון. הוא ירוץ על גרסת האנדרואיד 6 עם הממשק המותאם TouchWIZ וגוף חסין למים עד עומק של1.5 מטר. 

משתמשי גלקסי S7 בארץ ובמקומות אחרים בעולם עלולים להיתקל בבעיות בעת תפעול המכשיר. רוב הבעיות קשורות לתוכנה, לחומרה ולעיצוב, המספקים יחד את הפלטפורמה המתקדמת בה גאה חברת סמסונג. מצד שני, אין ספק כי מדובר על מכשיר דגל שיכול לענות על צרכים רבים כל עוד משתמשים בו בצורה נכונה. אנחנו במעבדות סמארטפון מאסטרס מתמחים בטיפול ותיקון של מכשירי גלקסי ומעניקים שירות גם לבעלי הדור הרביעי בסדרה.

עם אייפון מאסטרס תוכלו לקבל מידע מלא על תפעול ובכל הנוגע לתיקון גלקסי 7 . נשמח לבדוק עבורכם את הסיבה לבעיות במכשיר, נברר איזה תיקון נדרש ונמליץ על פעולות מתאימות. יש לנו מוקד שירות לקוחות פעיל במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אנו מספקים תמיכה טכנית מלאה ומציעים גם שירות של איסוף מכשירים מבית הלקוח או העסק.
החלפת מסך גלקסי 7 הינו מורכבת מהסיבה שהמסך מודבקת לגוף המכשיר ולכן יש צורך בכלים מיוחדים על מנת לפתוח את המכשיר מבלי לגרום כל נזק לוח ולגוף המכשיר.

רשימת מכשירי גלקסי שאנו מתקנים ע”פ דגמים:

תיקון סמסונג גלקסי S
תיקון גלקסי 2
תיקון גלקסי S3
תיקון גלקסי S4
תיקון גלקסי S5
תיקון גלקסי S6
תיקון גלקסי נוט