החלפת מסך לנקסוס 5

נקסוס 5 הוא הטלפון החכם הרביעי בסדרת נקסוס של חברת גוגל. כמו מכשירים אחרים בסדרה, גם נקסוס 5 מופעל עם מערכת אנדרואיד. המאפיין הייחודי של מכשירי גוגל נקסוס הוא פיתוח על ידי חברת גוגל וייצור על ידי חברות חומרה נבחרות. עם זאת, נקסוס 5 יצא המכשיר בגרסה שחורה בשיתוף עם חברת LG ולאחר חצי שנה הוציאה גם גוגל גרסה לבנה משלה.

טיפול במעבדות סמארטפון מאסטרס

נקסוס 5 אינו סובל מבעיות מיוחדות אולם יש צורך במקצועיות כדי לתקן אותו בצורה נכונה. ראשית, לנקסוס 5 יש מסך מגע עדין ומעבד ייחודי יחסית. במעבדות סמארטפון מאסטרס מודעים היטב לרגישות של מכשירי נקסוס 5 ולכן מכשירים כל נציג על ידי הדרכות והסמכות. שנית, המפרט הטכני של נקסוס 5 עשיר מאוד ולכן יש להיזהר ממחיקה של מידע מיותר במהלך התיקון. גם כאן גאים נציגי סמארטפון מאסטרס להציב סטנדרטים חדשים: אף תיקון אייפון, תיקון נקסוס או כל סמארטפון אחר, לא מתבצע ללא אישור מהלקוח.

אנו במעבדות סמארטפון מאסטרס מאמינים בשקיפות מלאה מול הלקוחות. תהליך תיקון נקסוס 5 מאפשר חוזה VIP הכולל איסוף והחזרה של המכשיר מבית הלקוח או העסק, אנו מספקים אחריות של 3 חודשים ומאפשרים גם רכישת הרחבה. כל מכשיר המגיע אל מעבדות סמארטפון מאסטרס מקבל את היחס הראוי. התיקונים מתבצעים במהירות ואנו עושים הכל כדי שתוכלו לחזור לשגרה עם נקסוס 5 פעיל וכשיר.

 

עכשיו במבצע !!!! החלפת מסך  – 320 ש"ח.

 

\