תיקון מסך לאייפון – אני לא רואה טוב !

מכשיר האייפון שלכם נפל והמסך נסדק ? יש לכם בעיה עם התגובות של מסך המגע ? נשמע כי אתם נדרשים לבצע תיקון מסך אייפון במעבדה מוסמכת ומקצועית. הפעם נדון באפשרויות תיקון מסך אייפון, באופן ההחלפה ובנקודות שחשוב לבדוק אל מול המעבדה המבצעת.

 

כיצד מבוצע תיקון מסך לאייפון ?

ראשית, חשוב להדגיש כי תיקון מסך לאייפון מבוצע בדרך כלל רק בעבודת אנשי מקצוע, המומחים בפירוק המסך ובהרכבה של מסך חדש בצורה מקצועית ומדויקת.

תיקון מסך מבוצע באמצעות החלפת מסך המגע במסך חליפי מקורי. נכון, המסך המקורי החלופי הוא יקר יותר מכל מסך אחר (לדוגמא מסך מגע תוצרת סין), אולם תיקון מסך אייפון באמצעות מסך מקורי מבטיח המשך עבודה איכותית של המכשיר וביצועים מקסימאליים של מסך המגע (מה שכלל אינו מובטח בחלפים שאינם מקוריים).  זאת ועוד – שימוש במסך שאינו מקורי עלול להוריד מאיכות התצוגה של המכשיר ולעבוד בצורה שאינה מיטבית עם הרכיבים האחרים של הטלפון (מעגלי התצוגה לסוגיהם). במילים אחרות – מי שאוהבים את מכשירי האייפון שלהם ורוצים להמשיך לעבוד איתם באופן מיטבי, טוב יעשו אם יבצעו תיקון מסך אייפון עם חלקים מקוריים בלבד (ההפרש בין חלקים מקוריים וחלקים תוצרת סין הם כ- 10%-30%).

 

ומה קורה כנדרש לבצע תיקון מסך לאייפון בתצוגת ה LCD בלבד ?

במכשיר האייפון שלכם קיימת הפרדה בין מסך המגע ובין מסך ה LCD, כך שגם אם אתם נדרשים לבצע תיקון מסך, לא בטוח כי יש לתקן את שני המסכים – לעיתים מספיק לבצע תיקון מסך אייפון לרכיב ה LCD בלבד. דוגמאות למצבים אלה הם הופעה של כתמים לבנים בתצוגה, פסים אנכיים המופיעים על המסך, תצוגת מסך מטושטשת או חלשה, קלקול של תאורת המסך – כל אלה אינם מצריכים תיקון מסך באייפון המחליף את מסך המגע כי אם תיקון מסך באייפון המחליף את התצוגה (LCD) בלבד. לפיכך, בעת פניה אל מעבדה לתיקון האייפון, ודאו כי אתם מבינים היטב את מהות הבעיה ואת התיקון שיבוצע, זאת על מנת להימנע מהוצאת כספים מיותרת.

 

תיקון מסך לאייפון – מיידי ופשוט

תיקון מסך, הוא פעולה פשוטה ומיידית ובמרבית המקרים מבוצעת במקום. זמן העבודה של תיקון מסך נמשך כחצי שעה בדרך כלל (זהו הזמן הנדרש להחלפת מסך), כך שלא תידרשו מהמכשיר כלל. עם קבלת המכשיר חזרה מתיקון, חשוב לבדוק כי המסך החדש עובד כשורה, הן מבחינת המגע והן מבחינת התצוגה והרזולוציה.

בשורה התחתונה – בכל פעם שאתם חווים בעיה כלשהי עם מסך האייפון שלכם, בין אם מדובר במסך המגע או במסך ה LCD, פניה אל מעבדת תיקון מסך אייפון היא ללא ספק הצעד הנכון והמיידי, מה גם שביצוע תיקון מסך אייפון הוא זול ומהיר במיוחד. שום דבר לא יפריד ביניכם ובין האייפון שלכם !