תיקון גלקסי נוט 3

מכשירי סמסונג גלקסי נוט 3 הצליחו להדהים אפילו את חובבי הטכנולוגיה האדוקים ביותר בעולם. זהו טלפון חכם המוגדר בתור "פאבלט", המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת ג'לי בין על מנת להבין לידי ביטוי יכולות יוצאות דופן. הממשק כולל עט תואם ופונקציות ייחודיות. הוא הוכרז בפעם הראשונה בתאריך 4 בספטמבר 2013, הושק במספר מדינות כבר באותו החודש והגיע לישראל בתאריך 6 בספטמבר. המכשיר מתאפיין בעיצוב דק, הוא אקסקלוסיבי למדי ויש לו גב חדש דמוי עור.

בחודש הראשון להשקתו מכרה חברת סמסונג לא פחות מ-5 מיליון יחידות של גלקסי נוט 3. החומרה המרשימה כוללת מעבד מרובע ליבות, מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 2.1 מגה פיקסל. אנשי עסקים משתמשים בו בתור כלי עבודה לכל דבר, בעוד לקוחות פרטיים מעדיפים לנצל את היכולות שלו לצורך צפייה בסרטים, צריכת תוכן באינטרנט, משחקים ועוד.

הערך המוסף של סמארטפון מאסטרס – לא רק תיקון אייפון

הממשק של גלקסי נוט 3 נוח מאוד לתפעול אך תמיד יש תקלות בלתי צפויות. על מנת לתקן את המכשיר תוכלו לפנות אל סמארטפון מאסטרס. אנחנו במעבדות סמארטפון מאסטרס שמחים להיענות לאתגר ולהעניק לכל לקוח ערך מוסף בנושא תיקון גלקסי נוט 3.

מבחינתנו, השירות מתחיל הרבה לפני שהמכשיר מגיע אל המעבדה. יש לנו מוקד שירות לקוחות זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, וכל אחד מנציגנו יכול לספק תמיכה טכנית מיידית. אנו מפעילים שירות VIP של איסוף או החזרת המכשיר מבית הלקוח או העסק, מקפידים על טווח מחירים הוגן ולא מתפשרים על שימוש בחלקים מקוריים. אם גם לכם יש גלקסי נוט 3 ואתם זקוקים ל תיקון גלקסי נוט 3 מהיר ובעיקר אמין, צרו קשר עם סמארטפון מאסטרס עוד היום.

רשימת מכשירי גלקסי שאנו מתקנים ע"פ דגמים:

תיקון סמסונג גלקסי S
תיקון גלקסי 2
תיקון גלקסי S3
תיקון גלקסי S4
תיקון גלקסי נוט
תיקון גלקסי נוט 2
תיקון גלקסי נוט 3
תיקון נקסוס 4