תיקון אייפון במודיעין

מודיעין נקראת באופן רשמי “מודיעין-מכבים-רעות” והיא נמצאת כידוע בין ירושלים לבין תל אביב. זו עיר פעילה ודינאמית מאוד, עם כמעט 90,000 תושבים. יחד עם זאת, המיקום הגיאוגרפי של מודיעין והעובדה שהיא נמצאת במרחק נסיעה גדול יחסית מערים גדולות מקשה על תושביה ליהנות משירותים מקיפים. בין היתר, בעלי אייפון במודיעין נתקלים לעיתים קרובות בבעיות משמעותיות בכל פעם בה הם רוצים לתקן את המכשיר.

מעבדות סמארטפון מאסטרס פותחות את שעריהן עבור תושבי מודיעין ומציעות שינוי מוחלט של הפרדיגמה. דרך נציגי מרכז השירות הגדול והיסודי ביותר בישראל ניתן לתאם חוזה VIP של איסוף מכשירי סמארטפון לתיקון מכל בית או עסק במודיעין. במילים אחרות, בזכות סמארטפון מאסטרס יכולים גם תושבי מודיעין ליהנות מ – תיקון אייפון במודיעין בעלות אטרקטיבית.

מה כולל תהליך התיקון של מכשיר האייפון?

תהליך התיקון הייחודי של מעבדות סמארטפון מאסטרס מוכיח כי מדובר על השירות המשתלם ביותר עבור תושבי מודיעין. בשלב הראשון יש לפתוח קריאה במוקד הזמין עבור הלקוחות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. תוך שעה מרגע פתיחת הקריאה מגיע נציג של סמארטפון מאסטרס עד פתח הבית, ממלא טופס תיקון ומשנע את המכשיר למעבדה. בשלב השני אנו מאבחנים את התקלה ומעניקים לכם הצעת מחיר ללא התחייבות. לאחר מכן ורק בהסכמה מלאה מצד הלקוח, אנו מבצעים את התיקון, תוך מתן אחריות לשלושה חודשים. אנו נארוז את המכשיר במעטפה מרופדת ונחזיר אותו עד הבית או העסק שלכם.

לכל אורך התיקון יכולים תושבי מודיעין לעקוב אחר מצב המכשיר ולוודא שהוא נמצא בידיים הנכונות. תנו לנו לעזור לכם לחזור לשגרה: צרו קשר עם נציגי סמארטפון מאסטרס ותיהנו מכל סל השירותים המיוחד לו אתם ראויים.

רשימת מעבדות שלנו בפריסה ארצית: מעבדה במודיעין מעבדה בכפר סבא מעבדה בבת ים מעבדה ברעננה מעבדה ברמת השרון מעבדה בהוד השרון מעבדה בגבעתיים מעבדה בתל אביב מעבדה ברמת-גן מעבדה בראשון לציון מעבדה בפתח תקווה מעבדה בהרצליה