תיקון גלקסי נוט

סמסונג גלקסי נוט הוא מכשיר טכנולוגי יוצא דופן בעל ערך מוסף לכל משתמש. ראשית, מדובר על טלפון חכם מדור שלישי ורביעי שהוא גם מחשב לוח – טאבלט. שנית, הוא מבוסס על מערכת ההפעלה בקוד פתוח אנדרואיד ולכן נהנה מתמיכה של מיליוני משתמשים ברחבי העולם. הוא הוצג לראשונה בחודש ספטמבר 2011, אולם ממשיך להוביל את תחום הטאבלטים בזכות מאפיינים ייחודיים.

השימוש בגלקסי נוט מלווה בעט כתיבה, יש לו מסך של 5.3 אינצ' והוא בעל מצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של עד 2 מגה פיקסל. ברבעון הראשון של שנת 2012 נמכרו 5 מיליון יחידות של גלקסי נוט וגם בישראל נהנים ממנו לקוחות במגזר הפרטי והעסקי.

למה לבצע תיקון גלקסי נוט בסמארטפון מאסטרס?

יש רק מעבדות בודדות ברחבי הארץ אשר יכולות להציע שירות תיקונים במכשירים מהסוג של תיקון גלקסי נוט. זהו מכשיר עדין מאוד המחייב שימוש בחלפים מקוריים מבית חברת סמסונג. כל טיפול לא נכון בתוכנה, בחומרה או במערכת ההפעלה עלול לגרור נזקים בלתי הפיכים. אנחנו במעבדות סמארטפון מאסטרס נשמח לקחת אחריות על תיקון גלקסי נוט שלכם. צרו קשר עם אחד מנציגנו במוקד שירות לקוחות הפעיל 24 שעות, 7 ימים בשבוע, ותיהנו מאיסוף והחזרה של המכשיר עד בית הלקוח או העסק.

מעבדות סמארטפון מאסטרס מציבות סטנדרטים חדשים בכל הנוגע אל תיקון גלקסי נוט או תיקון אייפון. לאורך השנים צברנו את הניסיון הדרוש להתמודדות עם מערכת ההפעלה אנדרואיד, נתוני מכשירי גלקסי ורכיבי הקלט, המעבד והזיכרון בסדרת הטלפונים ומחשבי הלוח. אנו גאים ביכולת שלנו לספק מענה על צרכי הלקוחות במחירים הוגנים ונוחים. בנוסף, כל אחד מנציגנו יודע עד כמה חשוב לטפל במהירות במכשירי גלקסי נוט כדי למנוע עוגמת נפש.

רשימת מכשירי גלקסי שאנו מתקנים ע"פ דגמים:

תיקון סמסונג גלקסי S
תיקון גלקסי 2
תיקון גלקסי S3
תיקון גלקסי S4
תיקון גלקסי נוט
תיקון גלקסי נוט 2
תיקון גלקסי נוט 3
תיקון נקסוס 4