תיקון גלקסי S3

סמסונג גלקסי S3 הוא טלפון חכם בעל מסך מגע של חברת סמסונג. הטלפון מריץ את מערכת ההפעלה של אנדרואיד, אשר פותחה על ידי ענקית החיפוש גוגל במטרה להיאבק בנתח השוק של אפל. המכשיר הוא השלישי בסדרת סמסונג גלקסי S והוא כולל תוכנה עשירה, חומרה מתקדמת ועיצוב שונה. המכשיר משלב יכולת של טלפון סלולרי ומחשב כף יד, הוא מסוגל להתחבר לאינטרנט והמאפיין הבולט ביותר שלו הוא מסך גדול. גלקסי S3 הציג לראשונה שורה ארוכה של פיתוחים טכנולוגיים מרשימים, לרבות יכולת מעקב אחר תנועות העיניים של המשתמש, תמיכה בטעינה אלחוטית ועוד. הוא הוצג לראשונה בחודש מאי 2012 בלונדון והגיע לישראל זמן קצר לאחר מכן.

תיקון גלקסי S3 מתייחס אל בעיות חומרה ותוכנה. בכל הנוגע אל חומרה, מעבדות סמארטפון מאסטרס, תיקון גלקסי S3, עוסקות בתיקון חיישנים, כניסות, קישוריות, סוללה ומסכים עבור תיקון גלקסי S3 בפריסה ארצית. בעיות תוכנה קשורות אל רמת העדכון של מערכת ההפעלה ומחייבות ניסיון ורקע טכני עשיר. מעבר לכך, במכשירי סמסונג גלקסי S3 אפשרות להרחבת זיכרון אחסון באמצעות כרטיסים ייעודיים.

תיקון גלקסי S3 – שירות מיידי עד בית הלקוח

חברת סמארטפון מאסטרס מספקת שירותי תיקון גלקסי S3 מהיום להיום ועד בית הלקוח או העסק. על מנת לתאם את שירות האיסוף של תיקון גלקסי S3 ניתן ליצור קשר טלפוני עם נציגי החברה, הזמינים עבור הלקוחות במשך 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע. החברה נותנת שלושה חודשי אחריות לכל תיקון גלקסי S3 ומציעה גם אפשרות לרכישת אחריות מורחבת.

סמארטפון מאסטרס היא חברה ותיקה בתחום הסמארטפונים בישראל וכיום היא עובדת מול לקוחות פרטיים, עסקיים וציבוריים המפעילים מכשירי גלקסי בדגמים שונים. צרו קשר עם נציגי סמארטפון מאסטרס ותוכלו לקבל הצעת מחיר על תיקון גלקסי S3.

רשימת מכשירי גלקסי שאנו מתקנים ע"פ דגמים:

תיקון סמסונג גלקסי S
תיקון גלקסי 2
תיקון גלקסי S3
תיקון גלקסי S4
תיקון גלקסי נוט
תיקון גלקסי נוט 2
תיקון גלקסי נוט 3
תיקון נקסוס 4

 

הזמן תיקון עכשיו

תקלות נפוצות

תקלות נפוצות