תיקון גלקסי S5

סמסונג גלקסי S5 הוא טלפון חכם מבוסס מערכת הפעלה אנדרואיד המיוצר על ידי חברת סמסונג. זהו הדור הרביעי בסדרת הטלפונים החכמים שנועדו להתחרות במוצרי חברת אפל. כמו המכשירים הקודמים, גם בגלקסי S5 הדגש הוא על שיפורים במצלמות, ברזולוציית המסך, בגודל ובמשקל. בנוסף, המכשיר מוביל טכנולוגיות חדשות של "מעקב עין". קל להתרגל אל המחוות של המכשיר ולנצל את התכונות השונות שלו.

הדרכה וטיפול במכשיר

משתמשי גלקסי S5 בארץ ובמקומות אחרים בעולם עלולים להיתקל בבעיות בעת תפעול המכשיר. רוב הבעיות קשורות לתוכנה, לחומרה ולעיצוב, המספקים יחד את הפלטפורמה המתקדמת בה גאה חברת סמסונג. מצד שני, אין ספק כי מדובר על מכשיר דגל שיכול לענות על צרכים רבים כל עוד משתמשים בו בצורה נכונה. אנחנו במעבדות סמארטפון מאסטרס מתמחים בטיפול ותיקון של מכשירי גלקסי ומעניקים שירות גם לבעלי הדור הרביעי בסדרה.

עם אייפון מאסטרס תוכלו לקבל מידע מלא על תפעול סמסונג גלקסי S5. נשמח לבדוק עבורכם את הסיבה לבעיות במכשיר, נברר איזה תיקון נדרש ונמליץ על פעולות מתאימות. יש לנו מוקד שירות לקוחות פעיל במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אנו מספקים תמיכה טכנית מלאה ומציעים גם שירות של איסוף מכשירים מבית הלקוח או העסק.

רשימת מכשירי גלקסי שאנו מתקנים ע"פ דגמים:

תיקון סמסונג גלקסי S
תיקון גלקסי 2
תיקון גלקסי S3
תיקון גלקסי S4
תיקון גלקסי S6
תיקון גלקסי S7
תיקון גלקסי נוט
תיקון גלקסי נוט 2
תיקון גלקסי נוט 3
תיקון נקסוס 4