תיקון אייפון 5S

החלפת מסך אייפון 5S , תיקון מסך אייפון 5S , לא נטען , לא נדלק ועוד .
כל זאת תוכלו לתקן אצלנו במעבדה בפתח תקווה במקום , שירות מהיר ואמין.
בנוסף שירות VIP עד בית הלקוח , איסוף המכשיר ע"י שליח והחזרתו לאחר תיקון – מהיום להיום.!!

התקשרו עכשיו להזמנת השירות 

 

תיקון אייפון 5S למכשיר המשוכלל ביותר

כולנו חיים היום בעידן, שבו הסמארטפונים השתלטו ממש על חיינו. אין כמעט אדם שאין לו מכשיר סלולארי משוכלל מאד, אבל עם כל הכבוד לכל החיקויים השונים, כולם יודעים שאין כמו הדבר האמיתי – מכשיר אייפון 5S. אייפון 5S הוא המילה האחרונה בתחום הסמארטפונים. המכשיר כולל בתוכו מספר גדול מאד של פונקציות מתקדמות, שלא נוכל למצוא באף מכשיר אחר. יתרה מזו, גם החומרה של אייפון  5S היא מתקדמת במיוחד. שווה להתעכב קצת על המסך. מדובר במסך LCD שמודבק ישירות ליחידת מסך המגע המיוחדת של האייפון. היתרון בשיטה זו היא שמצד אחד האייפון רגיש מאד למגע, וגם נותן תמונה חדה מאד ומדויקת מאד – אולם, כמו שכל אחד יודע, המסך של אייפון 5S הוא לא רק משוכלל ומדהים, אלא גם רגיש למדי. אז מה עושים במקרים שבהם הוא נסדק או נשבר? לוקחים אותו למעבדה, שתבצע תיקון אייפון 5S מדויק ומקצועי.

תיקון אייפון 5S למסך שלכם

כשמבצעים תיקון מסך מכשיר זה, חשוב מאד לדעת שלא מדובר על סתם מסך. כפי שציינו, המסך של 5S תוכנן על מנת לתת לכם את חווית השימוש האולטימטיבית, לכן כשהולכים לבצע תיקון אייפון 5S, וותרו על חווית "עשה זאת בעצמך", וקחו את המכשיר למעבדה מקצועית, אשר תיקון אייפון 5S הוא תחום ההתמחות שלה.

אם מדובר במעבדה מקצועית, היא גם תוכל לספק לכם הגנות שונות, כדי למנוע מקרים שונים של שבר – כמו לדוגמא משטח גומי למקרה של נפילה, וכמובן נרתיק לנשיאת האייפון, כל עוד אתם לא מדברים באמצעותו. מכיוון שהעלות של תיקון אייפון 5S היא לא קטנה, מעבדה מקצועית אף תספק לכם מספר חודשי אחריות על התיקון של המסך.

תיקון אייפון 5S לא מתייחס אך ורק למסך שלכם. יש עוד מיני דברים שעלולים להתקלקל במכשיר, ונדרש לטפל בהם. אם התחלנו לדבר על המסך, נציין עוד כמה תקלות חומרה אפשריות. כמו שאתם יודעים, אחד מהמאפיינים הבולטים ביותר של אייפון הוא מיעוט הכפתורים שבו. למעשה, יש אך ורק שלושה כפתורים – כפתור היציאה, כפתור הכיבוי וכפתורי הווליום. אולם, ברור שאם אחד הכפתורים התקלקל, הדבר דורש תיקון אייפון 5S. אם מדובר על כפתור היציאה – ברור כשמש שמדובר בתקלה שיש לטפל בה במהירות. יכולות להיות גם תקלות בשקע האוזניות שדורשות טיפול, ואף פאנל שנסדק או נשרט ונדרשת החלפה שלו.

עוד נושא שחשוב להזכיר הוא החלפה של הסוללה. כידוע, במכשירים אחרים פשוט מאד להחליף סלולה תקולה. אבל במקרה של תיקון אייפון 5S בעל סוללה פגומה, הדבר מחייב פניה למעבדה מקצועית שמתמחה במכשירי אייפון. המעבדה תוכל לא רק לספק לנו סוללה חדשה ואמינה, אלא כמובן גם להתקין אותה עבורנו.

תיקון אייפון 5S גם לתוכנה

כשמדובר על תיקון אייפון, דגם 5S, חשוב לציין שלא מדובר רק בתקלות של חומרה, אלא לעתים גם בתקלות של תוכנה. אייפון 5S כולל בתוכו לא מעט רכיבים, וכולם פועלים על מערכת הפעלה מקינטוש של אפל. לעתים מדובר על אפליקציות מרכזיות שאתם לא מצליחים להתחבר אליהם, כמו אפליקציית הiTuns, ולעתים מדובר על פתיחה של סים לרשתות ישראליות. כמובן שגם פה, מעבדה מקצועית של תיקון אייפון 5S יכולה לעזור לכם הרבה מאד בתהליך. יתרה מזו, מעבדה מקצועית לא רק תבצע עבורכם תיקון אייפון 5S, אלא גם תוכל להדריך אתכם במהלך השימוש במכשיר המשוכלל והמיוחד הזה ועולם חדש יפתח בפניכם.

 

***עכשיו במבצע – החלפת מסך אייפון 5S  רק 200 ש"ח בלבד .

 

 

הזמן תיקון עכשיו

תקלות נפוצות

תקלות נפוצות