תיקון אייפד 3

אייפד 3 ידוע גם בשם המסחר "אייפד החדש". זהו מחשב לוח המיוצר על ידי חברת אפל ומייצג את הדור השלישי בסדרת האייפדים שלה. בין פונקציות המכשיר ניתן להתרשם מקריאת ספרים, מוסיקה, סרטים וצריכת תוכן על גבי האינטרנט. המכשיר זמין בצבעים שחור ולבן ויש לו סוללת ליתיום שיכולה להחזיק מעמד עד 10 שעות. בנוסף, אייפד 3 מתגאה במעבד כפול ליבה וארבע ליבות גרפיות, זוג מצלמות ואיכות צילום מרשימה במיוחד.
החומרה המתקדמת של המכשיר דורשת מיומנות בנושא התיקונים, כמו מקצועיות של תיקון אייפון.

ההכרזה על אייפד 3 התקיימה בתאריך 7 במרץ 2012 ובתאריך 16 במרץ של אותה שנה החלה מכירתו. ב-27 באפריל הגיע האייפד 3 לישראל והשיווק הסדיר שלו בוצע על ידי חברות הסלולר פרטנר וסלקום. עם זאת, בחודש אוקטובר 2012 הופסק השיווק של אייפד 3 וחברת אפל החליטה להמשיך למכור את האייפד 2 ואת המיני אייפד במקומו.

מצו את הפוטנציאל של אייפד 3 עם סמארטפון מאסטרס

ההפסקה של שיווק אייפד 3 לא אמורה לפגוע בבעלי המכשיר. בזכות מעבדות מקצועיות כמו סמארטפון מאסטרס ניתן ליהנות משירות היקפי ומלא לטיפול במכשירים הללו. אנחנו במעבדה נשמח לעמוד לרשותכם מהרגע הראשון, לזהות את הבעיה באייפד ולהשתמש בחלקים מקוריים על מנת להחזיר אותו לכשירות מלאה. יש לנו את הידע, הניסיון והיכולת לטפל באייפד 3 לפי התקנים המחמירים של חברת אפל. כל אחד מנציגנו עובר הכשרה מיוחדת על אייפד 3 ועומד לרשותכם במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, במוקד טלפוני זמין.

היתרון של סמארטפון מאסטרס עבור תיקון אייפד 3 הוא התמחות בתקלות חומרה ותוכנה. אנו מאמינים בראייה מערכתית והבנה מעמיקה של המכשירים, יש לנו צוות מנוסה ואמין ומאחורינו מאות אלפי מכשירים שטופלו על הצד הטוב ביותר.

רשימת מכשירי אייפד שאנו מתקנים ע"פ דגמים:

תיקון אייפד 1
תיקון אייפד 2
תיקון אייפד 3
תיקון אייפד 4
תיקון אייפד מיני
תיקון אייפד AIR

 

הזמן תיקון עכשיו

תקלות נפוצות

תקלות נפוצות