תיקון אייפון 5C כאן ועכשיו

כמו בכל מכשיר חדש שיוצא לשוק מבית אפל נערכות באופן מידי הכשרות חדשות לטכנאים כדי להתעדכן בכל הקשור לטיפול ולתיקון המכשירים. תיקון אייפון 5C אינו שונה בעניין זה מאחיו הדומים והשונים יותר. גם קלקול במכשיר אייפון 5C פירושו "נכות" לכמה ימים. מצב זה הוא בלתי נסבל כאשר חלק נכבד מחיינו מצוי בתוך המכשיר.

 

תיקון אייפון 5C במעבדה פרטית עד רמת הרכיב

במעבדה פרטית ניתן למצוא מעבר לטכנאים המקצועיים גם מלאי גדול של חלקי חילוף עד רמת החלק הבודד. משמעות דבר זה ללקוח היא חסכון ניכר בכסף. מדוע? כאשר באים לבצע תיקון אייפון 5C ככל שמחליפים צביר חלקים גדול יותר, המחיר גבוה יותר ולהיפך. כאשר הטכנאי הוא אדם מיומן ומקצועי ולרשותו מלאי חלקים המכסה את כל חלקי המכשיר, הרי שביכולתו לאתר את החלק הפגום (בתוך חלק האם) ולהחליף רק אותו, כדי להחזיר את המכשיר לחיים תקינים. פעולה זו שנראית פשוטה והגיונית איננה קיימת כמעט כלל במעבדות של חברות הסלולר, שם מעדיפים להחליף מעגלים שלמים מאשר להתמודד עם חלקים פרטניים, וכאן טמון ההבדל. חלק בודד והחלפתו עולים פחות מהחלפת פנל חלקים שלם.

 

תיקון אייפון 5C שירות עד הבית

בנוסף לשירות הטכני המעולה של מעבדה פרטית תוכלו ליהנות גם משירות אישי עד הבית באיסוף והחזרת האייפון אליכם. שירות זה חוסך לכם זמן יקר ומאיץ את תהליך תיקון אייפון 5C במידה ניכרת. תיקון אייפון הוא עניין לאנשי מקצוע המכירים את העסק שלהם כמו את האייפון עצמו.

 

 

הזמן תיקון עכשיו

תקלות נפוצות

תקלות נפוצות