תיקון אייפון 3G מהר וטוב

מכשיר האייפון כבר מזמן נחשב לחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום שלנו. עד כדי כך שכאשר הוא מתקלקל אנחנו חושבים עליו במונחים של רפואה ולא במונחים של תיקון אייפון 3G . ואכן, תיקון אייפון 3G הוא הכרחי כיום כמעט כמו תיקון יד שבורה או רגל צולעת. השאלה המרכזית היא איפה לתקן את האייפון שלנו?

 

תיקון אייפון 3G – במעבדה פרטית בלבד

ניתן לתקן מכשירי אייפון אצל החברות הסלולריות, אבל מתעוררת כאן בעיה רצינית: בעיית הזמן. בכל מסירת מכשיר אייפון לתיקון באחת מהחברות הסלולריות תאלצו לחכות למעלה משבוע עד שתקבלו את המכשיר חזרה. שבוע שלם בלי האייפון הוא כמו שבוע שלם בלי לראות כמו שצריך. אי אפשר לתפקד ככה למשך כל כך הרבה זמן.

כאן נכנסת לתמונה מעבדת התיקון הפרטית. במעבדה פרטית, תיקון אייפון 3G מרגע המסירה ועד להחזרתו ללקוח הוא חצי מהזמן שאורך בחברת הסלולר. הסיבה לכך היא, שבחברה פרטית לחץ ההזמנות קטן יותר, ולפיכך גם הטיפול בלקוח אישי ופרטני יותר. השירות במעבדה פרטית הוא לאין שיעור לבבי ומקצועי יותר. מסירת תיקון אייפון והחזרתו אפשריים מבית הלקוח ואין צורך להתרוצץ למרכזי השירות של החברות הסלולריות.

בנוסף לכך, כל מכשירי האייפון שלא נרכשו אצל החברות הסלולריות או שנרכשו מחוץ לארץ ניתנים לתיקון אך ורק במעבדה פרטית, שבה עובדים צוות טכנאים מהמעולים שבשוק, המכירים את כלל המכשירים ואת אופן תיקונם מתוך השתלמויות מקצועיות שנערכות על ידי היצרן.

תיקון אייפון 3G, במעבדה פרטית, הוא הדרך המהירה, הקלה והזולה ביותר להחזרת מכשיר האייפון שלכם לחיים חדשים.

 

הזמן תיקון עכשיו

תקלות נפוצות

תקלות נפוצות