מעבדת תיקונים לאייפון

משתמשי אייפון זקוקים למעבדה ייעודית לצורך החלפת מסך לאייפון , טיפולים ושירותי תחזוקה. אייפון הוא אחד המכשירים הטכנולוגיים המצליחים ביותר בהיסטוריה. השילוב בין יכולות הטלפון הסלולרי ומחשב כף היד הפכו את האייפון למכשיר שאי אפשר להסתדר בלעדיו. אייפון מיוצר כמובן על ידי חברת אפל, הדוגלת במדיניות של "גן סגור" ומחייבת את כל המשתמשים לעמוד בדרישות אבטחה מחמירות. היתרון בא לידי ביטוי בעמידות מרשימה של מכשירי אייפון מכל הדורות, לרבות האייפון הראשון שהוצג כבר בשנת 2007 וזכה לתגובות נלהבות.

מעבדת תיקונים לאייפון מבית סמארטפון מאסטרס פועלת על בסיס מנגנון פשוט. בשלב הראשון הלקוח פונה אל נציגי המעבדה במטרה לקבל חוות דעת ראשונית. חוות הדעת אינה מחייבת ונועדה על מנת להבין מה התיקון הנדרש, מה עלותו המשוערת ומה המשמעות מבחינת משך הזמן. בשלב השני הלקוח משאיר את המכשיר במעבדה וממתין עד לסיום התיקון. טכנאי המעבדה מבצעים את התיקון על פי הניסיון והכלים העומדים לרשותם, כאשר לבסוף הלקוח מקבל בחזרה את המכשיר יחד עם תקופת אחריות לשלושה חודשים. את תקופת האחריות הזו ניתן להרחיב בעלות משתלמת עבור כל סוגי המכשירים.

הדור הבא של שירות התיקונים

אנחנו במרכז השירות סמארטפון מאסטרס מפעילים מעבדת תיקונים לאייפון בפריסה ארצית. נציגים טלפוניים עומדים לרשות הלקוח 24 שעות ביממה ומציעים שירותי תיקון מהיום להיום. החברה עורכת מול הלקוח חוזה ייחודי הכולל יחס VIP עד הבית או המשרד. בנוסף, הטכנאים במעבדות התיקונים של סמארטפון מאסטרס נותנים פתרון מושלם לתקלות ברמת הרכיב, מאמינים בהוגנות מול משתמשי הקצה ומציעים חיסכון בזמן ובכסף.

הדבר החשוב ביותר בטיפול במכשירי אייפון הוא המקצועיות. צרו קשר עם נציגי סמארטפון מאסטרס והתקדמו לדור הבא של שירותי התיקונים.