החלפת מסך לנקסוס 4

נקסוס 4 הוא הטלפון החכם הרביעי בסדרת נקסוס של חברת גוגל. כמו מכשירים אחרים בסדרה, גם נקסוס 4 מופעל עם מערכת אנדרואיד. המאפיין הייחודי של מכשירי גוגל נקסוס הוא פיתוח על ידי חברת גוגל וייצור על ידי חברות חומרה נבחרות. עם זאת, נקסוס 4 יצא המכשיר בגרסה שחורה בשיתוף עם חברת LG ולאחר חצי שנה הוציאה גם גוגל גרסה לבנה משלה.

ההכרזה הראשונה על נקסוס 4 נערכה בתאריך 29 באוקטובר 2012 וההשקה בחנויות הייתה בתאריך 13 בנובמבר של אותה שנה. מלבד מעריצי גוגל בחרו במכשיר גם לקוחות פרטיים שחיפשו אחר שילוב בין ביצועים טובים ומחיר נמוך, ולקוחות עסקיים שרצו להפוך את מכשיר הטלפון הנייד לכלי עבודה לגיטימי.

טיפול במעבדות סמארטפון מאסטרס

נקסוס 4 אינו סובל מבעיות מיוחדות אולם יש צורך במקצועיות כדי לתקן אותו בצורה נכונה. ראשית, לנקסוס 4 יש מסך מגע עדין ומעבד ייחודי יחסית. במעבדות סמארטפון מאסטרס מודעים היטב לרגישות של מכשירי נקסוס 4 ולכן מכשירים כל נציג על ידי הדרכות והסמכות. שנית, המפרט הטכני של נקסוס 4 עשיר מאוד ולכן יש להיזהר ממחיקה של מידע מיותר במהלך התיקון. גם כאן גאים נציגי סמארטפון מאסטרס להציב סטנדרטים חדשים: אף תיקון אייפון, תיקון נקסוס או כל סמארטפון אחר, לא מתבצע ללא אישור מהלקוח.

אנו במעבדות סמארטפון מאסטרס מאמינים בשקיפות מלאה מול הלקוחות. תהליך תיקון נקסוס 4 מאפשר חוזה VIP הכולל איסוף והחזרה של המכשיר מבית הלקוח או העסק, אנו מספקים אחריות של 3 חודשים ומאפשרים גם רכישת הרחבה. כל מכשיר המגיע אל מעבדות סמארטפון מאסטרס מקבל את היחס הראוי. התיקונים מתבצעים במהירות ואנו עושים הכל כדי שתוכלו לחזור לשגרה עם נקסוס 4 פעיל וכשיר.

 

עכשיו במבצע !!!! החלפת מסך מקורי החל מ – 280 ש"ח.

החלפת מסך נקסוס 4

\

 

הזמן תיקון עכשיו

מחירון תקלות נפוצות

מחירון תקלות נפוצות